Çərşənbə axşamı, Fevral 18, 2020

Reklam

Media

Auditoriya

Reklam

Kütləvi informasiya vasitələrində yayımlanan reklamdan əldə olunan gəlir (min manat)

Reklam fəaliyyətinə dair əsas göstəricilər (2006-2018) (mənbə: Azərbaycan Respublikasının Dövlət Statistika Komitəsi)

Sosial mediada reklam – 2018-2019 (mənbələr: The global state of digital in 2019 – Hootsuite; Global Digital Report 2019 – We Are Social)

Sosial mediada reklamın auditoriyası:

  1. Facebook-da reklamın auditoriyası (ay ərzində fəal istifadəçilər): 1,80 milyon (qadınlar – 30%; kişilər – 70%)
  2. İnstagram-da reklamın auditoriyası (ay ərzində fəal istifadəçilər): 2,50 milyon (qadınlar – 33%; kişilər – 67%)
  3. Twitter-də reklamın auditoriyası (ay ərzində fəal istifadəçilər): 124,3 min (qadınlar – 27%; kişilər – 73%)
  4. Linkedin-də reklamın auditoriyası (ay ərzində fəal istifadəçilər) 340,0 min (qadınlar – 35%; kişilər – 65%)

İnstagram auditoriyasının icmalı:

  1. İnstagram-da reklamı görə biləcək adamların sayı (İnstagram-ın məlumatına görə): 2,5 milyon
  2. İnstagram-da reklamı görə biləcək 13+ yaşında adamlar (faizlə): 31%
  3. İnstagram-da reklamı görə biləcək adamların rüblər üzrə artımı: +8,7%
  4. Reklam auditoriyasında qadınların nisbəti (İnstagram-ın məlumatına görə): 33%
  5. Reklam auditoriyasında kişilərin nisbəti (İnstagram-ın məlumatına görə): 67%

Twitter auditoriyasının icmalı:

  1. Twitter-də reklamı görə biləcək adamların sayı (Twitter-in məlumatına görə): 124,3 min
  2. Twitter-də reklamı görə biləcək 13+ yaşında adamlar (faizlə): 1,6%
  3. Twitter-də reklamı görə biləcək adamların rüblər üzrə artımı: -11%
  4. Reklam auditoriyasında qadınların nisbəti (Twitter-in məlumatına görə): 27%
  5. Reklam auditoriyasında kişilərin nisbəti (Twitter-in məlumatına görə): 73%

Facebook auditoriyasının icmalı:

  1. Facebook-da reklamı görə biləcək adamların sayı (Facebook-un məlumatına görə): 1,80 milyon
  2. Facebook-da reklamı görə biləcək 13+ yaşında adamlar (faizlə): 23%
  3. Facebook-da reklamı görə biləcək adamların rüblər üzrə artımı: 0%
  4. Reklam auditoriyasında qadınların nisbəti (Facebook-un məlumatına görə): 30%
  5. Reklam auditoriyasında kişilərin nisbəti (Facebook-un məlumatına görə): 70%