Cümə, Fevral 21, 2020

Media

Media

Auditoriya

Reklam

Azərbaycanda qeydiyyatdan keçmiş kütləvi informasiya vasitələrinin sayı (mənbələr: dövlət orqanlarının (Prezident Administrasiyası, Ədliyyə nazirliyi) məlumatları, jurnalist təşkilatlarının (Mətbuat Şurası, “Yeni Nəsil” Birliyi) hesabatları)

Azərbaycanda real fəaliyyət göstərən kütləvi informasiya vasitələrinin və digər media qurumlarının sayı (mənbələr: dövlət orqanlarının (Prezident Administrasiyası, Ədliyyə nazirliyi) məlumatları, jurnalist təşkilatlarının (Mətbuat Şurası, “Yeni Nəsil” Birliyi) hesabatları)

Kütləvi informasiya vasitələri / il 2018 2016 2014 2012 2010 2008
Televiziya kanalları Ümummilli 11 7 10 9 7 7
Regional 13 14 14 14 14 14
Peyk 4 1 1 1
Kabel 17 15 14 14 12
İnternet 25
Radio kanallar 16 14 14 14 14 11
İnformasiya agentlikləri <50 <50 <50 <50 <50 <30
Online xəbər saytları, analitik saytlar <250 300 >300 >100 <70 <40
Qəzet-jurnallar Real (ayda azı bir dəfə) nəşr olunan qəzetlər 300 300 350 350 330 300
o cümlədən gündəlik qəzetlər 28 32 32 33 36 35
Jurnalist təşkilatları <50 <50 <50 53 50 >50

Azərbaycanda qəzet və jurnalların poçt rabitəsi vasitəsi ilə yayılan tirajları (mənbə: Azərbaycan Respublikasının Dövlət Statistika Komitəsi)

Azərbaycanda informasiya cəmiyyəti (əsas makro göstəricilər) – 2018-2019 (mənbə: Azərbaycan Respublikasının Dövlət Statistika Komitəsi)

Media, İnternet, telefon rabitəsinin göstəriciləri

Internet istifadəçilərinin göstəricilər üzrə bölgüsü 2012 2013 2014 2015 2016 2017
İstifadə yerlərinə görə
evdə 40,9 56,5 65,2 67,5 68,0 68,5
İnternet klubda 7,7 6,5 3,7 3,5 3,6 3,4
işdə 21,7 21,4 18,1 17,1 17,3 17,6
təhsil yerində 9,5 9,7 8,8 8,1 8,2 8,0
kitabxada 0,6 0,5 0,5 0,5 0,5 0,6
digər yerdə 19,6 5,4 3,7 3,3 2,4 1,9
İstifadə tezliyinə görə
hər gün 76,2 76,7 80,9 81,3 81,6 81,7
həftədə azı bir dəfə 21,0 20,7 16,6 16,4 16,1 15,9
ayda azı bir dəfə 2,1 1,9 1,8 1,7 1,6 1,5
son üç ayda bir dəfə 0,7 0,7 0,7 0,6 0,7 0,9
Yaş tərkibinə görə
>24 41,2 46,1 40,1 42,9 42,5 41,9
25-34 21,1 23,1 25,1 24,7 25,0 25,2
35-64 37,6 30,7 34,7 32,3 32,4 32,8
>65 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1
Təhsil dərəcələrinə görə
ümumi orta təhsil 51,0 57,6 59,6 61,2 61,4 59,8
sonrakı qeyri ali təhsil 21,2 20,8 18,1 18,7 18,6 18,9
ali təhsil 27,8 21,6 22,3 20,1 20,0 21,3
İstifadə məqsədlərinə görə
informasiya axtarmaq 29,6 29,1 29,0 29,4 30,4 29,7
əlaqə yaratmaq 29,7 29,8 29,7 29,8 29,1 29,6
təlim və təhsil 7,0 7,3 6,9 6,7 6,8 7,0
əyləncə (oyun, musiqi) 20,3 19,6 18,7 18,1 18,3 17,6
əmtəə sifarişı, satış 1,4 1,4 1,4 1,5 1,3 1,4
hökumətlə əlaqə 12,0 12,8 14,3 14,5 14,1 14,7

Azərbaycanda sosial media istifadəçilərinin statistikası – 2018-2019 (mənbələr: The global state of digital in 2019 – Hootsuite; Global Digital Report 2019 – We Are Social; orkhanrza.com saytı)

Ümumi vəziyyəti təsvir edən göstəricilər:

  1. Ümumi əhali – 9,97 milyon (şəhər əhalisi – 56%)
  2. Mobil abunəçilər – 10,79 milyon (ümumi əhaliyə nisbəti – 108%)
  3. İnternet istifadəçiləri – 8 milyon (cəmiyyətə nüfuz dərəcəsi – 80%)
  4. Sosial şəbəkələrin fəal istifadəçiləri – 3,10 milyon (cəmiyyətə nüfuz dərəcəsi – 31%) 
  5. Mobil social şəbəkə istifadəçiləri – 2.00 milyon (cəmiyyətə nüfuz dərəcəsi – 20%)

İllik “rəqəmsal inkişaf” (il ərzində müvafiq statistik göstəricilərdə dəyişikliklər)

  1. Ümumi əhali artımı: +0,9% (+940 min nəfər)
  2. Mobil abunəçilər: +4,4% (+457 min nəfər)
  3. İnternet istifadəçiləri: +1,3% (+99 min nəfər)
  4. Sosial şəbəkələrin fəal istifadəçiləri: +15% (+400 min nəfər) 
  5. Mobil social şəbəkə istifadəçiləri: +11% (+200 min nəfər)

İnternet istifadəçiləri: istifadə edilən qurğular baxımından göstəricilər

  1. Fəal İnternet istifadəçilərinin ümumi sayı – 8,00 milyon
  2.  İnternet istifadəçilərinin ümumi əhaliyə nisbəti – 80%
  3. Fəal mobil İnternet istifadəçilərinin ümumi sayı – 5.16 milyon 
  4. Mobil İnternet istifadəçilərinin ümumi əhaliyə nisbəti – 52%

İnternet rabitənin sürəti

  1. Mobil İnternet rabitənin orta sürəti: 27,96 MB/san
  2. Mobil İnternet rabitənin orta sürətinin il ərzində artımı: +36%
  3. Sabit İnternet rabitənin orta sürəti: 14,63 MB/san
  4. Sabit İnternet rabitənin orta sürətinin il ərzində artımı: +39% 

Sosial media icmalı

  1. Sosial medianın fəal istifadəçilərinin ümumi sayı – 3,10 milyon
  2. Sosial medianın fəal istifadəçilərinin ümumi əhaliyə nisbəti – 31%
  3. Sosial mediadan mobil qurğularla fəal istifadə edənlərin ümumi sayı – 2,00 milyon
  4. Sosial medianın fəal mobil istifadəçilərinin ümumi əhaliyə nisbəti – 20%

Facebook sosial şəbəkəsinin istifadəçi sayı, istifadəçilərin yaş və cins tərkibi (2018)

Facebook istifadəçilərinin sosial şəbəkəyə daxil olduqları cihaza görə nisbəti